AKADEMI FANTASIA - MAWI
Assalammualaikum........
nak tanya ler pendapat u all semua. Saya nie tak mengikuti pun AF tue... sebab rumah kita ni mana ada astro.. tapi semalam kita terbaca ler artikel pasal mawi yang dibuat oleh seorg professor dlm berita mingguan semlm... maybe ada sesetengah dari u all yg mengikuti perkembangan AF dan Mawi ni.. atau ada juga penyokongnya (yang heboh dikatakan fanatik).
So, saya nak tahu ler apa pendapat korang tengah mawi nie, apa yg best kat dia ni dan kepada yang membaca artikel tu...
10 comments
sy di antara yg suke mawi...tp xde r fanatik...biase2 je...tak pnh vote pun...sebab buang duit je... ape yg sy suke pd die ialah suare die...mmg sdp...
tp syg....die tak pandai amalkan ape yg dipejarinya....sbg qari....
tu je pendapat saye...
`Izzati