Bagaimana aku sanggup berpisah....
..........buat semua yang disayangi...
sebelum berundur buat hari ini...
hehehe...sebenarnya cuti.....
nak berjumpa kenalan baru kat Ampang Park.......dia nak belanja makan kat restoran xklusif...
Yuhuuuuuuu...kawan baru.. jgn lupa date kita...hehehehe
dan andainya ada jodoh... nak jumpa Ozziey....
dan andainya jugak..... ada jodoh pertemuan... akan bertemulah dengan "anak angkat" kesayangan pertama.....yang kolor hijau....dia datang dari jauh....JB...
Wahai dugaa...
8 comments
AIIIII BUKAN MAIN LAGI MAMI.. GEMBIRA SAKAN NAMPAK ADA ORG NAK BELANJEE MAKAN YEEE...
BOLEH JOIN SKALI KE... MAMI
MAMI APA KHABAR? MOGA CERIA DAN BERBAHAGIA BERSAMA KELUARGA...
hadir ku utk menyerikan lagi hidupmu... Bahkan akan menemani mu hingga ke akhir hayat ku.