HALO NINE ONE SIX ZERO THIS ONE SIX ..OVER ..
yee naa dey ...
awal betul ko tidor semalam .. antor SMS kul 12 ... kul 2 pagi baru ko replay ... tidak pakcik nak ajak ko gi kena sup kat Masyhur .. last-last pakcik sorang ..
Pendapat yang baik dari Allah swt. dan yang sebaliknya adalah dari kelemahan diri ini.[uhuk .. uhuk ..]
3 comments
berita kirim tunggu....
charlie alpha papa tenggo Rizan......
kilo eqco mike......
berita kirim ......habis....
"
di mana kan ku cari ganti...serupa dengan mu.......tak sanggup ku menahan derita yang kita...lalui....
"