suami vs istri
klu suami ada kawan perempuan di katakan kekasih sisuami, tapi klu istri ada adik angkat lelaki dikata kan apa,apakah perlu ada org lain! atau sama2 mencari kelainan dlm hidup atau hanya menuntut kehendak nafsu atau sudah bosan menjadai pasangan suami istri
4 comments
nie mesti pasangan dah tak ngam kan? dah diam.. sejuk berbicara..
cari kawan untuk teman berbicara jer kan?
e-mail jer laa.. sms jer lah.. tapi pasangan tak jeles ker?