camner yek kalau putuskan cinta......
camner yek kalau pak we kita tu terlalu mengongkong dan terlalu cemburu, buat ini tak boleh, kawan ngan lelaki tak boleh...dipendekkan cerita tak open minded laaaaa.....patutkah kita putus sbb dah tak tertahan dengan sikapnyer walaupun kita cuba berubah tapi dia tak nampak jugak...tapi sayang sangat kat dia terlalu sayang tapi sampai bila kah tahap kesabaran teruji....patutkah putuskan cinta yang telah terbina sejak 4 tahun lalu??
12 comments
jgn bertindak melulu tak baik tau, naniey harus banyak2 bersabar tau mana tahu dia jugak jodoh naniey nanti....
hanya Dia yang Mengetahui.....