Dalam idupku ni ptama kali seorg lelaki yg betul2 gilakan aku...kitorang baru 4 bulan kenal, masalahnyer aku baru kenal,aku anggap di kawan..dah sayangkan aku,ntah ape idtimewanyer aku ni...Dia caring.sanggup lakukan ape saje kernaku...katanye tp tak taula dlm ati tuhan yg tau ke guana kaum adam yg ptama kali korang tangkap cintan...dgn pompuan mcm ni ke? Dasyatnyer...aku mmg tak terer dlm bab ni sbb aku tak pernah bergewe..byk yg ku pk kan. aku budak u. ijazah kimia tp aku bukan pandang status,...
Dalam idupku ni ptama kali seorg lelaki yg betul2 gilakan aku...kitorang baru 4 bulan kenal, masalahnyer aku baru kenal,aku anggap di kawan..dah sayangkan aku,ntah ape idtimewanyer aku ni...Dia caring.sanggup lakukan ape saje kernaku...katanye tp tak taula dlm ati tuhan yg tau ke guana kaum adam yg ptama kali korang tangkap cintan...dgn pompuan mcm ni ke? Dasyatnyer...aku mmg tak terer dlm bab ni sbb aku tak pernah bergewe..byk yg ku pk kan. aku budak u. ijazah kimia tp aku bukan pandang status,yg penting jujur,iklas dan hati budi tu..dia stakat SRP je, tu yg aku takut kalu mak bpk aku tak setuju... hampeh jugok yek.. Aku tak nak lukakan hatinyer,tp masalahnyer dia terlalu sayangkan aku...dan aku pula ni ptama kali disayangi..dan ni je pilihan yg aku ade, aku budak blaja mane ada mase nak pk benda2 gini..aduh bisanya aku kena buat kptusan cepat2...kelak merana diri...ke guane?Hok aloh la....
jangan mudah curahkan cinta yg ada tu.. kalau 4 bulan tak leh lagi.. biau lelama lagi 8-12 bulan ke..
lagi pun tak kan lelaki kelulusan srp mampu .. lainlah kalau dia jenis orang bisness.. takut kalau dah curah .. bila ada pilihan lain yg lebih mengancam .. putus cinta nie pedih..