Teringin nak ada awek sewaktu konvo nanti..
hi,
aku ni dah nak konvo bulan 10 ni nanti..tapi ntahla,rasa cam biasa jerk..sebenonya aku ni teringin bila konvo nanti,awek aku ada sekali..tapi yg malangnya tu,aku ni awek pun takde lagi..
konvo dah dekat dah ni!! aku ni bukannya apa,sebelum2 ni,sewaktu konvo kat UiTM,aku kerja pat time jual bunga ross kat menara.so,bila tengok ada awek2 ni bagi bunga kat pakwe dia yg dah grad,kengkadang tu jeles gak..
kadang2 aku yg jual bunga ni tak tenteram di buatnya..
aku harap sebelum aku konvo b...
17 comments
aku pun dah ader lapan...ingat tak mampu lagi nak tambah la.... hehehheheh
tambahlah awexs utk kesihatan hehehhehe
HaRi Ini EsOk dAn SeLaMaNyA.....